CLAFOUTIS D’ALBERCOCS




INGREDIENTS

3 ous
120 g de sucre
50 g de farina d’ametlla
30 g de Farina
130 ml. llet sencera
300 g d’albercocs nets i pelats
½ cullerada de pols de vainilla

Tallem els albercocs per la meitat, retirant el pinyol. Reservem

Al got de la batedora posem els ous, el sucre i la llet. Quan tinguem aquests ingredients ben incorporats, afegim la farina, la vainilla i l’ametlla, que tenim tamisades, barregem fins que tinguem una massa lleugera.

Aboquem la barreja al motlle, posem les meitats d’albercocs i el portem al forn que ja tindrem preescalfat a 160 ºC., deixem coure durant uns 30 minuts, o fins que el tinguem ben quallat i al nostre gust.

Traiem el motlle del forn, deixem refredar, servim a temperatura ambient. Empolsinem amb sucre en pols per sobre.




Comentaris

  1. M'encantes els albercocs!!! queden pastissos boníssims! jo aquest diumenge vaig fer-los amb una coca fina, res pasta fullada i 20 ' de forn... unes postres boníssimes!!

    ResponElimina

  2. Sión i Miquel; Unes molt bones postres, els albercocs són deliciosos a la cuina i aquest clafoutis sembla d'una elegància al paladar molt elevada.
    Salutacions Miquel i Sión¡¡ :O)

    ResponElimina
  3. Que bo!!! i jo sense berenar!!! En serio, t'ha quedat espectacular. Petonets.

    ResponElimina
  4. Que bons el albercocs!!!
    Així no els i fet mai.
    Gaudim de la quantitat de fruites de temporada.
    Un bon pastís.

    ResponElimina
  5. Només he provat el clafouti de cireres, però estic segura que aquest d'albercocs ha d'estar tant o més bo, a mi m'encanten! un petó!

    ResponElimina
  6. Jo no menjat mai clafouti però estic segura que ha de ser molt bo!! Només cal veure la foto!! Tinc ganes de posar-m'hi :) Gràcies per compartir la recepta!!
    Una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars