TÀRTAR DE DOS COLORS




INGREDIENTS

Botifarra crua
Botifarra negra
Tàperes
Cogombres amb vinagre
Ceba
Sal
Pebre negre

Traiem la pell a les botifarres, per separat a un plat les esmicolem molt bé. Reservem

Tallem molt petites les tàperes, els cogombres i la ceba, barregem molt bé els tres ingredients, i els dividim en dos parts.

Una part de la preparació anterior, la barregem amb la botifarra crua, i l’altre part amb la botifarra negre.

Per emplatar a un motlle posarem la botifarra crua, a sobre la botifarra negre, per decorar vaig aprofitar per posar-hi unes perles de tòfona de Pescaviar que em quedaven, també podem acompanyar amb unes torrades de pa.

Els ingredients no tenen quantitats, doncs això és al gust de cadascú

Recepta del llibre Pupilas gustativas d'en Dani Albors, adaptada al meu gust.

Comentaris

  1. Quina bona idea, Sión i Miquel, és clar! Un tartar pels qui ens agrada la botifarra crua... i la negra també! Per cert, que la crua trobo que hi lliga molt bé, amb les tàpres. ara que ho heu dit... petonet!

    ResponElimina
  2. Bon plat, m'agradan molt els ingredients així.
    Petons

    ResponElimina
  3. Mmm... m'encanta la combinació de les tàperes i els cogombrets amb la botifarra... Ha de quedar molt bé. Jo canviaria la botifarra negra per una de blanca o d'ou, però igualment m'apunto la idea ;)

    ResponElimina
  4. Qué bé, no es de carn crua, aquest m'agrada!
    Petons.

    ResponElimina
  5. hehehe aquesta és de les meves, ja ho sabeu, oi? la botifarra crua amb tàperes, cogombres i cebeta també la faig i és molt bona.

    ResponElimina
  6. un tartar magnifico asi
    una abraçada

    ResponElimina
  7. Amb el que m'agraden les botifarres!! Me-lo-lle-vo hehehe

    ResponElimina
  8. Boníssim!!! M'agraden molt les botifarres. Molt bó.
    Petonets.

    ResponElimina
  9. Una autèntica meravella !!!...excel.lent creació !

    ResponElimina
  10. Ostres! Quin tartar mes original!! M'agrada la idea..
    Petonets.

    ResponElimina
  11. Ha d'estar bo aquest tartar... quan tingui una bona llangonissa el faig!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  12. Quina recepta més bona... i fàcil! Una cosa: les botifarres aquestes, són de caba o de carn?
    Besets

    ResponElimina
  13. Jo no m' ho menjaria, però és unaidea genial per un tartar.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars